În cadrul evenimentelor dedicate aniversării a 112 ani de la înființarea Academiei de Studii Economice din București, dâmbovițeanul David Ciocodeică, asistent universitar doctor în cadrul Facultății de Marketing, a lansat cartea Fashion Marketing și a organizat o prezentare de modă inedită în Aula Magna ASE.
Sub titlul STILUL MASCULIN REDEFINIT – de la teorie la podium, evenimentul a reunit studenți, cadre universitare, specialiști din industria modei și pasionați ai domeniului. Cartea Fashion Marketing abordează aspecte esențiale despre promovarea, strategia și impactul marketingului în industria modei, fiind un ghid valoros atât pentru studenți, cât și pentru profesioniști.
“Prin acest eveniment am dorit să aduc la viață conceptele teoretice din cartea Fashion Marketing, demonstrând că teoria și practica trebuie să meargă mână în mână. Prezentarea de modă a fost o expresie vizuală a stilului masculin contemporan, subliniind importanța detaliilor și a mesajului pe care îl transmitem prin vestimentație”, a declarat David Ciocodeică, care a prezentat astfel și prima colecție de modă masculină marca Suits by David C, cu care a pornit la drum în urmă cu cinci ani.
Aula Magna ASE s-a transformat pentru o seară într-un adevărat podium de modă, unde modelele au defilat purtând ținute ce au ilustrat concepte moderne ale stilului masculin. Evenimentul a fost apreciat de participanți, aceștia subliniind inovația și creativitatea cu care a fost organizat.
Cu rădăcini în județul Dâmbovița, Ciocodeică David continuă să inspire generațiile tinere prin activitatea sa academică și proiectele menite să îmbine educația cu realitatea din industrie. Lansarea cărții Fashion Marketing și prezentarea de modă din Aula Magna ASE demonstrează că marketingul și moda sunt domenii interconectate, capabile să creeze impact și să redefinească perspectivele asupra stilului masculin.
Evenimentul s-a bucurat de susținerea mai multor cadre didactice de prestigiu:prof. univ. dr. Dorel Paraschiv – Prorector Relațiile cu mediul economic și viața studențească, conf. univ. dr. Ionela Costica – Prorector Activitatea didactică; prof. univ. dr. Ioana Cecilia Popescu – Decanul Facultății de Marketing; prof. univ. dr. Mihai Orzan – Prodecanul Facultății de Marketing; prof. univ. dr. Gheorghe Orzan – Conducătorul de doctorat al lucrării Fashion Marketing; conf. univ. dr. Florina Mohanu – Director marketing și comunicare, purtător de cuvânt ASE.