Dâmbovița Mall a suscitat interesul dâmbovițenilor, o astfel de investiție fiind așteptată de multă vreme. În ciuda faptului că unele branduri cunoscute nu au deschis magazine aici, vizitatorii au fost curioși să vadă cum arată, ce produse se găsesc, care sunt ofertele și prețurile produselor. Sistemul de numărătoare al Dâmbovița Mall a numărat aproximativ 24.700 de oameni în prima zi, cu 5.000 peste așteptările investitorilor.
Lume multă, oameni mai puțini, cum spune proverbul.
În primul rând, dâmbovițenii au ales să-și lase mașinile pe strada principală, în ciuda faptului că staționarea este interzisă, dar și pe spațiul verde. Dâmbovița Mall are 1280 de locuri de parcare, din care 815 sunt în subteran. Oamenii au lăsat mașinile aiurea, iar parcarea subterană a fost mai mult goală.
Apoi, comportamentul vizavi de curățenia lăsată în urma lor a lăsat mult de dorit. O fotografie devenită virală arată cum un dipsenser de soluție pentru dezinfectat mâinile a fost umplut cu sticle și pahare goale, deși există coșuri de gunoi.
Oamenii s-au înghesuit cu sutele și la deschiderea hypermarketului, deși marfă era destulă. Au uitat de protecția anti covid, iar în urma lor angajații au strâns de pe străzi și de prin spațiile verzi, zeci de coșuri de cumpărături pe care clienții nu s-au mai deranjat să le ducă în locurile special amenajate.