Printre toate inovaţiile din domeniu, broşura turistică imprimată cu diverse arome locale emblematice este, de departe, cea mai îndrăzneaţă metodă de promovare a unui punct turistic. Neobişnuita carte este primul ghid turistic aromat al Marii Britanii, creat cu scopul de a ademeni turiştii oraşului cu un buchet de arome. Intitulat „Smell York” (smell = miros), ghidul este parfumat cu note mirositoare ale unei zile petrecute la curse de maşini, cu arome de ceai, ciocolată, miros de mlaştină, praf de puşcă şi chiar şi cu mirosul de sulf pe care localnicii din York îl asociază fantomelor.
Selecţia de 12 arome a fost gândită în aşa fel încât să reflecte emblemele fiecărei luni a anului calendaristic, precum şi cele mai reprezentative locuri în materie de industrie şi atracţii, încurajând turiştii să se „îmbarce” într-o aventură olfactivă.
CITEȘTE MAI MULT PE TURISMISTORIC.RO