- Gazeta Dambovitei - http://www.gazetadambovitei.ro -

Interviurile Gazetei: Stilista Laura Maria Miu, o voce puternică în moda românească, a copilărit la Pucioasa

-Cine este Laura Maria Miu, pentru cei care nu o cunosc?

-Experiența mea în modă, în amenajări de vitrine și magazine și ca buyer profesionist  în domeniul fashion a început în anul 2006 când lucram pentru un brand internațional de pantofi italienesc, unde am învățat tot ce înseamnă fashion retail. Anii petrecuți la studii de perfecționare în Italia pe domeniul Visual Merchandiser m-au îndrumat către pasiunea mea, moda. Am continuat să lucrez cu mai multe branduri renumite de fashion  unde experiența mea a continuat să se extindă și care m-a adus la ceea ce sunt în ziua de astăzi.

Am absolvit și cursurile Dalles Go [1] de Stilism în Moda cu Ovidiu Buta și Irina Markovits, unde am finalizat cu succes proiecte în modă, shootinguri și editoriale. Am lucrat cu Ovidu Buta la proiectele sale: styling-ul unui departament de PR, al unei instituții bancare, styling-ul unui show de prezentare a colecțiilor de primăvară– vară, editoriale de modă, iar lucrurile au mers de la sine în direcția potrivită.

-Știu că sunteți din Pucioasa. Ce ne puteți spune despre copilăria dumneavoastră și cum a fost acest drum, până la celebritatea de care vă bucurați acum, datorită meseriei pe care ați ales-o?

-Eu m-am născut în București, dar am copilărit în Pucioasa la bunicii mei și acum îmi petrec foarte mult timp acolo alături de familia mea. Iubim această zona, reușește să ne scoată din cotidian și să fim mai aproape de natură.

Copilăria mea petrecută la Pucioasa a fost una mai mult decât pot exprima în cuvinte, a fost unică, plină de tradiție, distracție, trăiri excepționale pe care nu am reușit să le mai trăiesc în nici un alt loc.

Și acum când povestesc prietenilor întâmplări din vacanța mea la Pucioasa sunt la fel de amuzante și reușesc să ne aducă zâmbetul pe buze. Este locul meu de suflet și așa va rămâne și mă bucur că am o casă acolo unde să mă retrag atunci când vrem să evadăm din București.


Eu studiile le-am făcut în București și am fost implicată în permanență în tot felul de proiecte, deoarece sunt o persoană foarte dornică de cunoaștere, îmi place să studiez și mai ales să lucrez cu oamenii, să le cunosc poveștile de succes și eu să fiu cel care a contribuit puțin la acest succes.

-Cum arată moda în România?

-Deși sunt în acest domeniu de mulți ani când despre modă vorbeau cei care aveau studii de specialitate, cei cu experiență în domeniu, designeri renumiți,  acum moda este condusă mai mult de bloggeri și de moda străzii (streetstyle).

Suntem un popor la modă, ca sa zic așa, avem bun gust, suntem mereu interesați de tendințe, călătorim mult și atunci ne inspirăm de afară, suntem foarte conectați la social media, dar sunt și multe persoane care consideră că, dacă ai bani, ești deja un fashion icon doar pentru că porți haine de firmă.

Trebuie să fim mândri că avem proprii noștri designeri foarte talentați, avem școli în domeniu, avem voci care au ceva de spus în lumea modei.

Sunteți considerată o voce puternică în moda românească. Este greu pentru o femeie să conducă o afacere ca aceea pe care o aveți dumneavoastră?

Vitrina by Laura Miu  este o companie care oferă servicii multiple pe piața din Romania și se pliază în funcție de nevoile clienților:

– Consultant de Stil: de la definirea stilului propriu și crearea garderobei în funcție de personalitatea fiecăruia, cu recomandări particularizate legate de conformația și proporțiile siluetei, paleta cromatică cea mai potrivită, piese vestimentare și accesorii care ar trebui să se regăsească în garderoba clientului.

– Personal Shopper: consiliere despre ce ar trebui să îmbraci la diferitele evenimente la care trebuie să participi, în funcție de ce ai în garderobă, eu merg împreună cu clientul la cumpărături sau poate achiziționa produsele online. Odată ajuns client fidel, îți poți suna personal shopper-ul la orice oră! In funcție de bugetul clientului!

– Amenajări de vitrine și magazine (Visual Merchandiser): vitrina magazinului este una din cele mai puternice și mai putin costisitoare forme de publicitate. Compania mea are o bogata experiență în transformarea unei banale vitrine într-una care să spună o poveste. Și, în același timp, să atingem obiectivele dorite: atragerea și transformarea trecătorilor în cumpărători, transformarea vizitatorilor în cumpărători, clienții să se bucure de o experiență pozitiva stimulând astfel vizitele viitoare ale acestora.

– Fashion Buyer: responsabilitatea principală a unui buyer este de a obține produse de cea mai înaltă calitate la cel mai mic cost. Acest lucru necesită, de obicei, activități de cercetare, de scris cereri de oferte, propuneri sau cotații și evaluarea informațiilor primite. Merg la târguri în afara țării, negociez contractele, caut informații despre produse, bugete, verificare stocuri.

https://www.facebook.com/VitrinabyLauraMiu/ [2]

http://www.vitrinabylauramiu.ro/ [3]

Laura-Miu-Scoala-de-fete-fotogenice-2799 10599144_10203092475538528_5750683547975724729_n

 



Celsim [4]