”Inițiere în marketing educațional” de David-Florin Ciocodeică – o carte semnată de un tânăr autor aflat, încă, pe băncile şcolii

Fostul olimpic, David-Florin Ciocodeică, masterand al programului de master Marketing online, este unul dintre oamenii cu care ne mândrim. La doar 22 de ani, tânărul  s-a remarcat până acum prin diverse articole de marketing antreprenorial și marketing online. Pentru a desăvârși munca depusă în ultimii ani, David, a hotărât să facă un pas mare pentru viitorul său, cu ocazia începutului noului an universitar, David-Florin Ciocodeică a lansat propria carte intitulată ”Inițiere în marketing educațional”

Întrebat de ce a ales acest subiect autorul a specificat următoarele: ”Am ales acest subiect pentru a prezenta în detaliu marketingul educațional, aplicat în cadrul instituțiilor de învățământ. De  asemenea, am dorit să prezint atitudinea cadrelor didactice cu privire la cele trei tipuri de educație (formală, non-formală și informală) și modul lor de aplicare, fapt concretizat printr-o cercetare de marketing la nivel universitar.

Pe scurt a dorit să aducă în atenția cititorilor modul de aplicare al marketingul educațional în instituții și modul în este percepută evaluarea studenților și desfășurarea orelor de curs de cadrele didactice.


” Lucrarea am scris-o pe parcursul ultimului semestru de facultate și procesul de scriere a fost destul de anevoios deoarece, fiind an terminal aveam de finalizat și lucrarea de licență. Cel mai important este însă faptul că mi-am atins toate obiectivele cu succes, deci nopțile nedormite au meritat efortul.” a declarat Ciocodeică.

Cartea prezintă într-o formă ușor de înțeles conceptul general a educației, cele trei forme ale educației: educația formală, informală și cea non-formală. De asemenea evidențiază într-un mod simplu conceptul de marketing educațional și elementele componente ale acestuia. În final, autorul evidențiază, printr-o cercetare de marketing, preferințele cadrelor didactice privind metodele de evaluare utilizate în activitatea școlară, concluziile cercetării fiind deosebit de valoroase în practica activităților didactice.

Această carte este recomandată atât cadrelor didactice care își desfășoară activitatea în domeniul educației, cât și părinților, primul factor formator al individul, și studenților din învățământul superior – viitori dascăli deoarece lucrarea este foarte bine structurată, ușor de parcurs, prezentând educația și conceptul de marketing educațional pe înțelesul tuturor.

David a mărturisit în final, că nu are de gând să se oprească aici: ”Aceasta nu este decât prima mea carte dar nu o să mă opresc aici. Deja lucrez de puțin timp la o noua publicație care va apărea anul viitor și care constituie un ghid pentru cei care doresc să își deschidă o afacere prin programul START-UP NATION ROMANIA, dar și pentru tinerii antreprenori care doresc să își deschidă o afacere pe cont propriu.

Îl felicităm pe această cale din nou pe tânărul autor și îi urăm mult succes în continuare. Așteptăm cu nerăbdare următoarele publicații, dar până atunci, cei care doresc achiziționarea acestei lucrări  o pot găsi atât pe site-ul Editurii Economice 《http://www.edecon.ro/…/initiere-in-marketingul-educational…/》 cât și la Biblioteca Națională a României.


Printează articolul Printează articolul
Celsim


Ajuta comunitatea noastra sa creasca. Distribuie acest articol pe retelele tale de socializare preferate. Multumim!



Parerea ta conteaza, nu mai astepta si comenteaza! 🙂


Lasă un răspuns

Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public

#Citeste si: