ortooxacell kiss2022.gif Flax

Ediția a III-a a concursului de pitch-uri antreprenoriale Entreprenership Matching Event, 8-9 iunie 2017 la Facultatea de Științe Economice

 

Decizia de a introduce în curricula universitară educația antreprenorială, a rezultat din necesitatea stringentă de a oferi studentului o „altfel” de practică care să-i dea acestuia competențe în diverse domenii. Mentalitatea unui antreprenor nu este un set de caracteristici abstracte, genetice, ci mai degrabă rezultatul unei educaţii concentrate pe a gândi şi a acţiona. Numai însușind acest set de competenţe, tinerii se pot adapta mai uşor la viitorul economic, turbulent şi nesigur care se preconizează.

În randul studenților, educația trebuie structurată astfel încât să crească adaptabilitatea acestora la schimbare, să stimuleze orientarea catre acțiune și decizie concrete. Facultatea de Științe Economice și-a îndreptat, de câțiva ani, atenția către aceste aspecte ale unui management modern. Studenții sunt încurajați și sprijiniți în procesul decizional specific alegerii carierei, pentru ca, ulterior, satisfacția alegerii să favorizeze obținerea unor rezultate profesionale performante.

Facultatea de Științe Economice din cadrul Universităţii “Valahia” din Târgoviște şi Centrul Studențesc de Antreprenoriat și Gestiunea Afacerilor sub egida Asociației Tinerilor Întreprinzători din Mediul Virtual, a organizat în perioada 08 – 09 iunie 2017, ediția a III –a  concursul la nivel studențesc de pitch-uri antreprenoriale Entrepreneurship Matching Event.

Acest eveniment are drept scop valorificarea spiritului antreprenorial, în mediul universitar din Romania și nu numai, familiarizarea studenților/masteranzilor cu activitățile specifice mediului real economic, asumarea riscului utilizând instrumentele specifice managementului riscului, dezvoltarea de competențe necesare unui întreprinzător dinamic: gândirea critică, luarea deciziilor, asumarea responsabilităților, autoorganizarea și autoevaluarea individuală, promovarea colaborării dintre mediul academic universitar și mediul economic real și încurajarea competiției și a competitivității studenților și masteranzilor.

Organizarea celui de-al treilea concurs de pitch-uri antreprenoriale a Entrepreneurship Matching Event, a avut ca obiectiv identificarea, analiza și evaluarea contribuțiilor studențești în ceea ce privește importanța antreprenoriatului în formarea unei societăți umane centrată spre performanță (www.eme.ecointrep.ro).

În acest an s-au, după o primă evaluare realizată de 8 oameni de afaceri și 8 cadre didactice, susținerea planurilor de afaceri a fost realizată în fața a 10 evaluatori. Printre evaluatori s-a numărat și Marius Bostan președintele Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri.

Cele mai bune planuri de afaceri au fost premiate cu ajutorul spijinului financiar acordat de primăria municipiului Târgoviște dar și a Consiliului Județean Dâmbovița. (Mențiune Academia de Studii Economice, Locul III – Universitatea Valahia din Târgoviște, Locul II – Universitatea Petrol si Gaze Ploiesti, Locul I – Universitatea din Craiova)

O atenție deosebită este acordata educației practice, ea reprezentând experimentarea și aplicarea cunoștințelor teoretice învățate la cursuri și seminarii, iar acest lucru duce la o formare de competențe în cadrul întreprinderilor reale. Educația practică pleacă de la premisa conform căreia: „nu mai este suficienta o simpla formare, ci este nevoie de crearea unei ființe capabile necesare specialiștilor de autoperfecțiune pentru postul vizat”.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Agenda Politică Locală

psd pnl usr aur
MedcareTomescu romserv.jpg novarealex1.jpg hymarco fierforjat.gif
Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]

CITEȘTE ȘI

Gopo
Foah ConsultOptic
Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public

Parteneri media