Nici nu au terminat, că se apucă de reparații! În micro 11 din Târgoviște, pe unele străzi care fac parte din PIDU B și sunt teoretic finalizate au fost trasate cu vopsea albă, zone în care constructorul va veni și va sparge asfaltul făcând niște plombe. Este vorba, printre altele, de strada Vlad Tepeș, evident o țeapă pentru târgovișteni. Totul pentru că în carosabilul abia finalizat au apărut crăpături pe 3 – 4 metri pătrați. Nu sunt singurele probleme. În aceleași zone finalizate unele guri de canal din carosabil s-au lăsat, iar în alte părți au apărut, deja, gropi.
Proiectul „REABILITARE SI MODERNIZARE INFRASTRUCTURĂ UTILITĂȚI PUBLICE URBANE, REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA SPAȚIILOR PUBLICE URBANE ÎN ZONA “B” A ZONEI DE ACȚIUNE URBANĂ DIN MUNICIPIUL TÂRGOVIŞTE, JUDEłUL DÂMBOVIȚA” este finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 1, “Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor – poli urbani de creştere”, Domeniul major de intervenție 1.1 “Planuri integrate de dezvoltare urbană”, Sub-domeniul “Centre urbane”. Valoarea totală este de 69.893.929,74 lei, din care finanţare nerambursabilă de 56.486.096,61 lei (98% din valoarea eligibilă a proiectului). Câştigătorii lucrărilor la PIDU “B” sunt Asociaţia SC Construcţii ERBASU S.A. şi SC UTI GRUP S.A. recent acestea au făcut obiectul unor percheziții, într-un dosar în care sunt vizați reprezentanți ai 200 de firme care în perioada 2011 – 2014 ar fi creat circuite fictive pentru a nu plăti taxele și impozitele datorate bugetului de stat. În plus peste 100 de milioane de euro ar fi fost transferați către aceste persoane.
Zona de acţiune a proiectului PIDU B este: Sensul giratoriu cu strada Colonel Dumitru Băltăreţu, pe strada IC Brătianu, până la strada Petru Cercel, Strada Petru Cercel, până la Calea Bucureşţi, Calea Bucureşti până la strada Radu de la Afumaţi, Strada Radu de la Afumaţi, până la IC Brătianu, cu delimitare spre vest pe limitele loturilor spre Unitatea Militară, incluzând spaţiul urban interior acestei delimitări, Cartier CFR, Aleea Trandafirilor, Micro 11 și Micro 12.
În iunie 2014, gradul de realizare a proiectului era de 39,9%, iar în acest moment gradul de implementare este la 80,57%. Datorită problemelor neprevăzute apărute, de ordin tehnic şi proiectare, a fost necesară revizuirea proiectului tehnic. Acesta a fost depus la ADR Sud Muntenia şi a primit avizul în 29.01.2015.
Eu doar intreb ,lucrarile de reabilitare sosele ,strazi nu au garantie?
Nu ne mai scapa Dumnezeu de prosti si hoti,ei doar se schimba odata cu puterea!
Iese spaga din asfalt!