CJD: Întâlniri cu reprezentanții societăților de transport public și cu diriginții de șantier

Comunicat de presă

Revelion 2018

Președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Adrian Țuțuianu, Administratorul Public al județului, Alexandru Oprea și Vicepreședintele Adrian Dumitru s-au întâlnit astăzi, 22 aprilie, la sediul instituției cu reprezentanții societăților ce desfășoară activități de transport public de persoane prin curse regulate în județ.

Întâlnirea de astăzi a fost organizată în urma numeroaselor apeluri lansate de președintele Adrian Țuțuianu către transportatori, în scopul derulării în condiții legale și de siguranță a transportului de persoane din Județul Dâmbovița. În ultimele luni, au fost constatate mai multe deficiențe, dintre care amintim: efectuarea serviciului de transport persoane cu alte autovehicule decât cele prevăzute în documentația de licitație – și care nu sunt înscrise în caietele de sarcini, nerespectarea numărului de curse și a orarului de desfășurare a acestora, nerespectarea itinerarului sau a stațiilor finale ale mai multor trasee din municipiul Târgoviște, mai ales ale traseelor a căror ultimă stație sunt Autogara AITT și Autogara Mondotrans, utilizarea de mijloace de transport care prezintă probleme tehnice,  folosirea de mijloace de transport cu capacitate mai mică decât aceea prevăzută inițial.

Șeful administrației județene a subliniat necesitatea adoptării unei conduite adecvate din partea tuturor transportatorilor de persoane în relația cu cetățeanul, adăugând că activitatea de transport va fi monitorizată în continuare de către colective mixte de control iar, în cazul nerespectării condițiilor legale, vor fi aplicate sancțiuni corespunzătoare.

Reamintim faptul că, din cauza abaterilor grave constatate, pe ordinea de zi a ședințelor ordinare de consiliu județean din datele de 3 iulie 2014 și 26 martie 2015, s-a propus spre aprobare retragerea unor licențe de transport persoane prin curse regulate pe traseul: 116 Găeşti – Valea Mare – Ludeşti, ce face parte din ”Programul de transport judeţean 2014 – 2019”.

 

Biroul de presă al Consiliului Județean Dâmbovița

Președintele CJD, Adrian Țuțuianu, în dialog cu diriginții de șantier

 

Pentru a ține sub observație toate șantierele de lucru deschise în județ, pentru cunoașterea stadiilor fizice și valorice la obiectivele de investiții, președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Adrian Țuțuianu, și administratorul public al județului, Alexandru Oprea, s-au întâlnit astăzi, 22 aprilie 2015, la sediul instituției, cu diriginții de șantier din partea asistenței tehnice a proiectelor.

Necesitatea acestei reuniuni a reieșit și din prevederea expresă cuprinsă în Legea 10/1995 privind calitatea în construcții, la capitolul referitor la obligațiile investitorilor, respectiv art. 21, litera d) „asigurarea verificării execuției corecte a lucrărilor de construcții prin diriginți de specialitate sau agenți economici de consultanță specializați, pe tot parcursul lucrărilor”.

Președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Adrian Țuțuianu, le-a recomandat celor 25 de diriginți de șantier prezenți, să respecte obligațiile contractuale și legislația în vigoare, să monitorizeze atent investițiile – pentru realizarea unor obiective corespunzătoare din punct de vedere calitativ, să semnaleze cu operativitate apariția unor eventuale neconformități, să asigure verificarea activităților executate și corelarea corespunzătoare a acestora cu situațiile de lucrări și, respectiv, documentele justificative.

Adrian Țuțuianu, președintele Consiliului Județean Dâmbovița: ”V-am invitat astăzi pe toți diriginții de șantier care aveți lucrări în derulare cu Consiliul Județean Dâmbovița, pe diverse surse de finanțare. Se pare că, în urma controalelor la anumite obiective de investiții – pentru o serie de probleme, se fac vinovați diriginții de șantier. Vreau să vă atrag atenția asupra modului în care vă desfășurați atribuțiile de diriginți de șantier(…) dumneavoastră sunteți reprezentantul beneficiarului, care este Consiliul Județean Dâmbovița, și nu reprezentantul constructorului (…) Urmăriți calitatea lucrărilor. Rugămintea mea este să urmăriți activitățile; o să vină banii și pe OUG 28/2013 în zilele următoare. Nu vreau să avem probleme. Sesizați-mă în scris și în timp util dacă cineva creează vreo problemă, după cum vă rog să mă sesizați în scris dacă nu se respectă graficul de execuție al lucrărilor, în special la proiectele europene, pentru că acestea nu sunt lucruri care îl interesează doar pe constructor. Dacă nu terminăm proiectele până pe 31 decembrie 2015, anul viitor va trebui să le finalizăm pe banii consiliului județean”.

 

Biroul de presă al Consiliului Județean Dâmbovița

Printează articolul Printează articolul

#Citeste si:



Ajuta comunitatea noastra sa creasca. Distribuie acest articol pe retelele tale de socializare preferate. Multumim!


Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public si nici nu va fi folosit in scopuri promotionale

Parerea ta conteaza, nu mai astepta si comenteaza! 🙂



Lasă un răspuns